dinsdag, april 15, 2014

een blokje om...

Dit blogberichtje wilde ik maken nav:
"ervaar wat zich op een vierkante kilometer in je eigen omgeving aandient"
Jeannet schreef hierover,
en hieronder is een link naar haar bericht

Regelmatig loop ik 's avonds met zoon een blokje om,
en dan het liefst dit rondje:


 we gaan de brug over en dan rechts, 
een stukje door zien we dit,
 dit zie je dan op links,



 en een klein stukje door zie je dit op rechts,
de oude sluis.
 dan het oude straatje in; 
(dat is rechtsaf,)

even achterom kijkend,

 ... we lopen even door
kijken nog even naar rechts en dan 
duiken we weer de woonwijk in...

3 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine, leuk dat je ook zo geniet van het gewone, wel zo makkelijk dicht bij huis ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, ik betrap me er zelf wel eens op dat ik niet echt kijk als ik dicht bij huis loop. Maar als ik het dan door de ogen van een ander bekijk is het best wel mooi eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je woont prachtig, en wat is het al groen bij jullie, bij ons (Texel) is nog heel erg veel gewoon kaal. Prachtige foto’s ook.

    BeantwoordenVerwijderen